2011. december 29., csütörtök

Canpol zenélő játszószőnyeg - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Eredetileg a feltűzött játékokban volt egy kis plüss medve is, de az lett a lányom alvós állatkája, így ezt kicseréltem egy műanyag csörgőre. Plusz adok még hozzá két játékot.
A mackó fejénél van egy csillag, ezt megnyomva dallamot játszik. a maci orra dudál. Van rajta tükör és rugós csörgő. a lógós játékok: kulcs, csörgő műanyag maci, csörgős kocka és bárányos-bohócos lánc.
Tisztítani csak óvatosan, vagy popsitörlővel súrolva vagy -ahogy én csináltam-úgy kimosva, hogy a csillagot elkerüljük a vízzel. Én így mostam ki mindig mosószappannal átdörzsölve, öblítve, zenélőt kikerülve.
Eredeti csomagolásban postázom.  
Szerintem a mérete miatt standard postai csomagként mehet el, de pontosat egyelőre nem tudok mondani.



Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-01 19:43
. Canpol zenélő játszószőnyeg - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése