2011. augusztus 25., csütörtök

NEXT Egeres kislány naci 3-6 hó - Jelenlegi ára: 550 Ft

3-6 hó
derék: 19
belső szárhossz: 15
Üzletelni szabad! : ) ha kell zárok előbb aukciót, de vedd figyelembe, hogy ha mástól érkezik rá licit, akkor már nem tudom beállítani!
Kérdezz bátran! Ha nincs mérve, szívesen lemérem, szólj! csak nincs időm mert sok mindent töltök fel! Köszi a megértésedet!
Személyes átvétel: 22. ker camponától 10perc bkvval(3km kocsival), előre megbeszélés alapján camponánál, de kérlek vedd figyelembe hogy 1. 5éves lányommal vagyok itthon, és bkvzunk, így ne 10perccel előtte szólj hogy jösz a ternékért! Köszi: )
Posta csak saccolt! Rengeteg ruhát töltök fel, így nincs időm lemérni, de ha érdekel szólj és nem tart sokból!
Postázni előre utalás után, simán csak saját felelősségre! Ne kérd hogy tegyem le a sima postázás blokkját, nem vagyok én szemetes! (amúgy el szoktam tenni, de ha mégsem, ne rajtam keresd a terméket! )
Állatszőr és dohányfüst mentes otthonból!
1heted van hogy felvedd a kapcsolatot ha vásároltál, ellenkező esteben negatívot adok és újra hirdetem a terméket!
Nézz körül nálam, folyamatosan töltök fel jáékokat, kislány és kisfiú ruhákat már őszre és télre is: ) Next, adidas, nike, peppa pig stb: )



Jelenlegi ára: 550 Ft

Az aukció vége: 2011-09-02 13:57
. NEXT Egeres kislány naci 3-6 hó - Jelenlegi ára: 550 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése